Klantenservice
Heb je een vraag?
Dan kun je je vraag via het formulier rechts makkelijk stellen. 

Vragen over een bestelling?
Als je een account hebt aangemaakt kun je via je account naar 'mijn tickets'. Hier kun je je vraag aan ons stellen. Heb je geen account? Vul dan het formulier hier rechts in.
 
Per e-mail
Ook kun je ons 24/7 bereiken via ons e-mailadres: [email protected]


Binnen 24 uur nemen wij contact met je op.

Onze gegevens:

Nutsandmore

Energieweg 3-F

4231 DJ Meerkerk

KVK: 54814596

BTW-nr: NL210204783B01

Tel: 061-3193770

E-mail: [email protected]



Klachtenafhandeling Nutsandmore

 

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.                                                          
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 24 uur na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

 

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Nutsandmore bij is  aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Bent u niet tevreden? Vertel het ons! Bent u wel tevreden? Vertel het een ander!